Wanda Car

30.04.2015., četvrtak

8 godina žvakanja govana



Jebeni kredit.
Nikada više.
Mogu biti gladna.
Kredit nikad više.
Jedino da mi treba za dijete za nešto jako strašno.
Ali mogu u tom slučaju čak i rađe posuditi od kamatara ili prodati sve jer ionako uvijek imam šta mi treba kad mi treba.

Jebeni kreditu.
Zbog tebe sam spavala na podu 3 godine.
Zbog tebe sam radila posao koji mrzim.
Zbog tebe sam radila još dva honorarna posla.
Zbog tebe nisam imala frižider 8 mjeseci.
Zbog tebe sam kuhala griz sa vodom.
Zbog tebe imam 95 ovrha.
Zbog tebe sam se bojala za preživljavanje i za egzistenciju.
Nabijem te. Gotov si.
Puši kurac.
Jebena banka i država. Nabijem vas.
Oslobođena sam faking otplaćenog kredita u švicarskim francima.
Fuck


Lagali su nas i zajebali. Pristali smo. Brišem stare programe posluha.
Krčim neprohodnu šikaru i travu novog puta.
Film završava sretnim krajem u novom početku.
Jurjevskim krijesom izgorila je stara cesta.
Pepeo koji je ostao priređuje plodno tlo za rast novih sadanica.
Bezobrazno sretna sa suncem ušla sam ponovno u još jedan hidrirani dan.
Već jedanajsti dan.
Sjetih se one knjige 11 minuta.
Samo što seks sa tobom traje neograničeno.

I više neću razmišljati o tome, ni ljutiti se nikada više neću.
Opraštam si zbog odluke potpisa i referentima u banci za nagovor i državnoj upravi ove prekrasne zemlje. Mogli smo podići četri - pet kredita i biti sretne ovce.
To je bila davna prošlost, neki drugi život, neki lanjski snijeg.
Doviđenja.

Za mene, dramaturg je završio.
Kostimograf je krenuo na počinak u dugom raskopčanom šarenom haljetku ispod kojeg je imao samo bokserice dok mu se na lijevoj strani obraza zakačio crni konac za gustu bradu staru tri dana.
Dvoje glumaca su pazili da nitko ne vidi kako se drže za ruke jer su tek sada shvatili da bi ipak moglo biti nešto vrijedno između njih.
Redatelj se još jednom slavno napio psovajući na neke nepoznate ljude dok su mu pomagali da se digne sa poda nakon što je pao sa stolice, zatim je teturao cestom i usput povraćao.
Publika je komentirala, negodovala, bila u šoku ali na kraju glasno pljeskala.
Davorova majka gorila je od ponosa zato što joj je sin po prvi puta nastupao u predstavi, a njegov otac nije došao podržati sranje mediokriteta.

Hvala za sve sunčane dane moga života!
Ništa me neće obilježiti.

https://www.youtube.com/watch?v=tjYPOBwPGpQ&index=11&list=RDbM_7m4vTPng&ab_channel=Duhmhara

Pozz W.




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.